اینستاگرام قصد دارد تبلیغات خود در IGTV – بخش ویژه برای ویدئوهای طولانی – را به منظور رقابت با یوتیوب برای کسب سهم بیشتر از بازار پر رونق ویدئوهای آنلاین بفروشد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، اینستاگرام روز جمعه از بهترین سازنده ویدئوهای پلتفرمش خواست تا در تستهای تبلیغاتی شرکت کنند. این افراد 55% سهم در این تبلیغات دارند و همان نرخ تبلیغ در یوتیوب را دریافت میکنند. این شرکت تبلیغات آزمایشی خود را از بهار آغاز خواهد کرد.
عدم کسب درآمد از IGTV یکی از دلایلی بود که ستاره های یوتیوبر را از IGTV دور میکرد. تبلیغات اپلیکیشن اصلی سالانه 20 میلیارد درآمدزایی دارد که بیش از یک چهارم درآمد کمپانی مادر یعنی فیسبوک را شامل می شود.
درباره این سایت